Email Marketing

Hoeveel emails had jij vanmorgen in je mailbox? Ben je dan blij wanneer er allemaal 'nieuwsbrieven' tussen zitten die je snel kunt deleten? Hoe zorg je er dan voor dat jouw email WEL wordt gelezen?

Email Marketing is een vak apart

Laten we heel eerlijk zijn, email marketing, goede en effectief toegepaste email marketing is een vak apart.

In 2015 vindt 83% van de marketeers emailmarketing belangrijker binnen de marketingmix dan twee jaar geleden. 89% van de ondervraagden geeft zelfs aan zich in 2015 massaal bezig te houden met E-mailmarketing en stelt daarvoor een email marketingbudget van 250.000 euro beschikbaar (8%).

Met de toegenomen aandacht voor kwaliteit, op het gebied van segmentatie, de plaats in de customer lifecycle, een goed en intuïtief design en relevante content, kun je met emailmarketing nog steeds heel goed (en meetbaar!) je ontvanger prikkelen, inspireren en aanzetten tot actie.

Onderdelen van onze email marketing activiteiten:

  • We werken aan een uitgebreid Outbound marketing proces dat sterk ondersteunend werkt voor het sales team, waarbij geen koude acquisitie nodig is
  • Ontwikkeling van een krachtige database, primair gericht op C-level
  • Email zijn gericht op het verkrijgen van verwijzingen/referals
  • Er wordt op een leuke manier contact gelegd
  • In de email wordt NIET verkocht

Aanvullend gaan we met het sales team van je organisatie aan de slag om hen te leren op welke wijze email marketing op een constructief ondersteunende manier het resultaat van hun werkzaamheden kan verbeteren.

Meer informatie over Emailmarketing ?

5 + 4 =

contact Marc van Waasbergen
Linkedin Code book

Aanbevolen

Linkedin Code book

Aanverwante artikelen

  • photo from Tumblr

    Nationaal e-mail onderzoek 2015

    Email onmisbaar voor Ebusiness !!.

    10/15/15